سلامتی و سرگرمی

سرگرمی و ارتقا سلامتی

سلامتی و سرگرمی

سرگرمی و ارتقا سلامتی

سرگرمی و ارتقا سلامتی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

اکثر مردم احتمالاً فقط آناناس می خورند زیرا کاملاً خوشمزه است. اما ، به نظر می رسد که آنزیمی نیز در آن وجود دارد که می تواند به درمان سرطان کمک کند.

آناناس در رژیم های غنی از فیبر رایج است. علاوه بر فیبر بالای آن ، افراد آگاه به سلامتی نیز عاشق خواص متنوع آن هستند. اما معلوم می شود که یک آنزیم در آناناس وجود دارد که در واقع می تواند به درمان سرطان و بیماری های مرتبط با آن ، به ویژه در غددهای پستانی ، روده یا روده بزرگ کمک کند.

نام این آنزیم درمان کننده سرطان در آناناس چیست؟

فیبر موجود در آناناس را می توانید مقدار زیادی از آن پیدا کنید. همچنین ویتامین ها ، اسیدهای آلی و نمک معدنی زیادی وجود دارد. اما ممکن است معلوم شود که اگر واقعاً به درمان سرطان کمک کند ، مهمترین چیز موجود در آناناس می تواند یک آنزیم ویژه به نام برملین باشد.

بروملین چیست و چه کاری انجام می دهد؟

برملین یک آنزیم طبیعی است که می تواند از آناناس استخراج شود. دانشمندان در حال بررسی این موضوع هستند که آیا این امر می تواند نقش موثری در مبارزه با سرطان و سایر انواع سرطان داشته باشد.

یک مطالعه که اثرات برملین را با 5-fluorouracil ، یک ماده شیمی درمانی سنتی مقایسه کرده است. آنها براساس مطالعات خود در مورد حیوانات ، دریافتند که اثرات ضد توموری برملین از 5-فلورووراسیل پیشی گرفته است.

همچنین بحث هایی در مورد اثربخشی مصرف داروی سنتی (5-fluorouracil) وجود دارد. به جای بهبود کیفیت زندگی بیمار با پاسخ به این بیماری ، تمام تقسیمات سلولی را مشخص کرد. این بدان معنی است که هم سلولهای سرطانی و هم سلولهای سالم و سالم را تحت تأثیر قرار داده است. این می تواند همان چیزی باشد که باعث مسمومیت سایر سلول ها و آنزیم ها می شود.

ممکنه خوشت بیاد: 7 نکته از فواید سلامتی کلم

از طرف دیگر بروملاین خاصیتی دارد که فقط کامپوزیت های طبیعی آن را دارند: سمیت سلولی انتخابی. این خاصیتی است که به یک ماده می دهد سلول های سرطانی را بدون اینکه روی سلول های سالم اثر بگذارد ، از بین ببرد.

برملین به عنوان آنزیم

این ممکن است همه بسیار پیچیده به نظر برسد ، بنابراین ممکن است صحبت در مورد اینکه چرا دقیقا برملین می تواند برای افرادی که سلولهای سرطانی در بدن خود دارند ، و حتی افراد بدون آنها نیز مفید باشد ، صحبت کنیم.

بنابراین ، برملین آنزیمی است که پروتئین ها (پروتئولیتیک) را هضم می کند و آنها را به جریان خون و سیستم لنفاوی می برد ، جایی که آنها از بقیه بدن پشتیبانی می کنند.

متأسفانه ، این سؤال که آیا شما می توانید از طریق رژیم غذایی مزایای این نوع آنزیم ها را بدست آورید ، هنوز یک رمز و راز در دنیای علم است. اما آنها موفق شده اند ثابت کنند که کار می کنند.

علاوه بر آنزیم های موجود در بدن ، آنزیم های موجود در دهان ما (برای هضم) ممکن است در مسائل پزشکی نیز مفید باشند. آنها می توانند به درمان موارد ساده مانند صدمات ورزشی و موارد پیچیده تر مانند بیماری های قلبی ، بیماری های استخوانی و مسئله مورد نظر: سرطان کمک کنند .

توصیه های ما ...

به یاد داشته باشید که در درمانهای خود و روندها و تغییراتی که در سلول ها و بدن شما اتفاق می افتد بسیار سازگار هستید. آناناس تنها آنزیم ها و مواد مغذی نیست که می توانند به مبارزه با سرطان کمک کنند. همچنین می توانید با خوردن غذاهایی که حاوی ویتامین C ، عصاره زردچوبه یا عصاره چغندر هستند به خودتان کمک کنید .

علاوه بر این ، داشتن یک رژیم غذایی متعادل مهم است. این به معنای خوردن غذاهای خام است که نیاز بدن شما به تولید تمام آنزیم ها را به تنهایی کاهش می دهد. اصولاً ، اگر بدن شما نیاز به تولید آنزیم های کمتری برای هضم دارد ، می تواند از آنها برای سایر فرآیندهای مهم فیزیولوژیکی استفاده کند.

بیشتر بخوانید: خواص هویج برای سلامتی بدن

در پایان روز همیشه بهتر است گزینه های طبیعی را امتحان کنید. برای درمان نادر از کامپوزیت های طبیعی موجود در مواد غذایی و گیاهان بسیار نادر است. به نظر می رسد این آنزیم موجود در آناناس حتی می تواند جان شما را نجات دهد و احتمالاً به درمان سرطان کمک می کند . با پزشک خود صحبت کنید و فقط از خطرات سلامتی و بهبود خود آگاه باشید.

 

نظرات (۱)

 سلام و خسته نباشید .وبلاگ زیبا و خوبی دارید.اگر مایل به تبادل لینک هستید خوشحال میشم با سایت روبکا تبادل لینک داشته باشید با این کار به مدت کمی بازدید شما افزایش پیدا میکنه.منتظرتونم حتما بهم سر بزنید 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی