سلامتی و سرگرمی

سرگرمی و ارتقا سلامتی

سلامتی و سرگرمی

سرگرمی و ارتقا سلامتی

سرگرمی و ارتقا سلامتی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

 

نیاز به دستشویی رفتن کاملاً طبیعی است و به همین دلیل باید به طور مرتب این کار را انجام دهیم. از طرف دیگر ، عادت به نگه داشتن ادرار می تواند عواقب کاملاً جدی برای بدن ما داشته باشد. بخوانید تا بفهمید چرا. رهایی از ادرار، راه بدن ما برای از بین بردن کالاهای اضافی و ضایعات مورد نیاز بدن است. با این وجود بسیاری از افراد عادت بدی دارند که پوست خود را نگیرند و این می تواند عواقب جدی داشته باشد. این احتباس به نوبه خود می تواند عفونت شدید ادراری را ایجاد کند ، یعنی عفونت های باکتریایی که بر دستگاه ادراری تأثیر می گذارد. این امر به دلیل وجود میکروب های موجود در ادرار که مدت طولانی در مثانه نشسته اند رخ می دهد.

نتیجه این امر این است که این عفونت ها می توانند در کلیه ها پخش شوند. به نوبه خود ، این می تواند به شرایط بسیار جدی تری مانند مواردی که در زیر می بینیم منجر شود.

نگه داشتن ادرار خود باعث ایجاد سنگ کلیه می شود

افرادی که مستعد ابتلا به سنگ کلیه هستند و به هر دلیلی مستعد ابتلا به پوست خود هستند ، باید توجه داشته باشند. عواقب سنگ کلیه می تواند بسیار جدی باشد.

سنگ کلیه "سنگهای" ریز است که در کلیه ها در نتیجه سدیم یا کلسیم اضافی تشکیل می شود. در نتیجه ، اگر این رسوبات معدنی به طور منظم از طریق ادرار خارج نشوند ، سنگها سعی می کنند بدن را از طریق مجاری ادراری خارج کنند. درد ناشی از آن می تواند غیرقابل تحمل باشد.

سیستیت

این مشکلی است که در درجه اول زنان را تحت تأثیر قرار می دهد. این امر با التهاب دیواره مثانه انجام می شود . به طور کلی علائم اصلی سیستیت عبارتند از:

  • درد در لگن
  • سوزش و درد هنگام ادرار کردن

مقدار ادرار حداقل است ، و به تبع آن ، فرد مبتلا باید خیلی بیشتر از اوقات به دستشویی مراجعه کند.

تورم مثانه

مثانه متوسط ​​می تواند تا 15 اونس مایع را ذخیره کند. اگر روزانه هشت لیوان آب بنوشید ، مقدار مایعی که مصرف می کنید تقریباً 64 اونس است. یعنی یک مثانه متوسط ​​می تواند تقریباً یک چهارم از آب شما را در هر روز نگه دارد.

شاید قبلاً به طور مرتب مایعات مصرف کنید تا بدن شما را به خوبی هدر ندهد و کلیه های شما از نظر مطلوبی باشد. در این حالت ، شما نیز باید اولویت را انتخاب کنید در لحظه ای که احساس نیاز کردید به دستشویی بروید.

ممکن است دوست داشته باشید:  7 نکته از فواید سلامتی کلم

یکی از دلایل اصلی مصرف مایعات کافی این است که به پاکسازی کلیه ها کمک می کند. این واقعاً فقط با بیرون کشیدن منظم ادرار حاصل از مصرف مایعات ما می تواند انجام شود. با انجام این کار ، ما از باقیمانده هایی که بدن دیگر به آن احتیاج ندارد خلاص می شویم و این می تواند باعث ایجاد یک میزبان کامل از مشکلات دیگر شود.

سایر عوارض جانبی

همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم ، نگه داشتن پوست شما می تواند عوارض جانبی زیادی مانند:

  • درد مداوم و قوی هنگام ادرار کردن
  • تب ، ناشی از اثر باکتریهای موجود در ادرار که به درستی از بدن خارج نشده اند
  • لرزها
  • درد معده
  • گرفتگی عضلات
  • اضطراب
  • و سرانجام ، تمرکز روی هر چیزی غیر از تمایل به لایه برداری دشوار است

 

بنابراین ، برای جلوگیری از مشکلات سلامتی ، به محض این که بدن به شما گفت ، حتماً به سمت دستشویی بروید. نگه داشتن ادرار خود فقط گزینه ای نیست!

در پایان ، امیدواریم که این توصیه به شما در مراقبت بهتر از مثانه شما کمک کند . این وظیفه شماست که مطمئن شوید که از بقایای مضر باقی مانده و کلیه های شما در وضعیت کاملی باقی می مانند.

باید به خاطر داشته باشید که این دو مهمترین ارگان بدن شما هستند. از آنها غافل نشوید ، و فقط به دلیل عدم استراحت در دستشویی ، از عوارض جدی سلامتی ریسک کنید.

 

نظرات (۱)

پس برای همین هست این همه مشکل وجود داره ...

 

-

-

خوب چرا آموزش بیشتری داده نمیشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی